غار به ترس

از اقدام اجتناب می کنید زیرا برخی از کارهایی که باید انجام دهید شما را می ترساند. شما ترجیح می دهید تا آنجا که ممکن است روند را به تاخیر بیندازید.

متأسفانه، نتایج به طور خودکار از تأخیر به دست نمی آیند. نتایج به دست افرادی می رسد که حقوق خود را پرداخت می کنند، نه افرادی که از کار اجتناب می کنند. ترس با انتظار از بین نمی رود، پس با ترس روبرو شوید و به هر حال این کار را انجام دهید.عوامل تاثیر گذاربرای بلند قدشدن جنین

7. حواس پرتی

حواس‌تان به چیزهایی که سر راهتان قرار می‌گیرد پرت می‌شوید و توجهتان از اهدافتان منحرف می‌شود. توانایی شما برای متمرکز ماندن و تمرین مدیریت زمان خوب برای به دست آوردن نتایج مفید است.

از آنچه می خواهید پاک باشید و به آن پایبند باشید. اجازه ندهید چیزی (یا کسی) حواس شما را پرت کند. اینها موانعی هستند که کائنات بر سر راه شما می فرستد تا ببینید چقدر در رسیدن به آنچه می خواهید جدی هستید.

8. پیچیده کردن بیش از حد موقعیت ها

این امر در میان کمال گرایان رایج است[1]. اگر کمال‌گرا هستید، موقعیت را از تناسب خارج می‌کنید و این تصویر ذهنی را ایجاد می‌کنید که آنقدر پیچیده است که جای تعجب نیست که کاری انجام نمی‌دهید. همچنین ممکن است از شروع کردن اجتناب کنید زیرا نگران هستید که کمال ممکن نباشد.

کارها معمولاً ساده‌تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید، بنابراین وقتی عوارض غیرضروری برای خود اضافه می‌کنید هوشیار باشید. تمام تلاش خود را بکنید تا متوجه شوید که کامل شدنی نیست. اگر اینطور بود، در طول مسیر چیز زیادی یاد نمی‌گرفتیم.آموزش تصویری وگام به گام نقاشی اسب به کودکان

9. تسلیم شدن خیلی آسان

حتی قبل از اینکه به جایی برسید تسلیم می شوید. اگر The Dip را بخوانید، می‌دانید که تمام اهداف بزرگ با یک نقطه فرورفتگی همراه هستند، شکافی که به نظر می‌رسد هیچ کاری که انجام می‌دهید به شما نتیجه نمی‌دهد.